مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم10 فروردین 1403

مدیر جدید کشت و صنعت مغان باید پاک‌دست و دارای فکر اقتصادی باشد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر جدید کشت و صنعت مغان باید پاک‌دست، غیرسیاسی، بومی، آگاه به وضعیت منطقه، آگاه به حوزه کشاورزی، دارای تجربه بنگاه‌داری و فکر اقتصادی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشت و صنعت مغان با پیگیری ویژه و نگاه جدی قوه قضائیه به آغوش مردم بازگشته است و حالا باید دولت باید با بررسی و تامل مدیریت این مجموعه بزرگ و استراتژیک را تعیین تکلیف کند.

وی افزود: پیشنهاد مصداقی برای مدیریت این مجموعه نداریم اما مطالبه‌ای جدی در رابطه با ویژگی‌های مدیر جدید این مجموعه خواهیم داشت و اعتقاد داریم مدیر جدید باید پاک‌دست، غیرسیاسی، بومی، آگاه به وضعیت منطقه، آگاه به حوزه کشاورزی، دارای تجربه بنگاه‌داری و فکر اقتصادی باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشت و صنعت مغان، مجموعه استراتژیک و بزرگی است که در صورت اداره صحیح برکات زیادی را برای مردم خواهد داشت و می‌تواند بار بزرگی از بیکاری و عدم اشتغال را از دوش منطقه بردارد.

نیکزاد تصریح کرد: به هیچ وجه قصد دخالت در انتصاب مدیر این مجموعه نداریم و در کنار نماینده محترم مردم پارس آباد دست به دست هم خواهیم داد تا مدیری شایسته هدایت این بنگاه بزرگ را بر عهده گیرد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *