مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم9 فروردین 1403

سفر ۵ وزیر به استان اردبیل تا پایان سال/ اعلام جزئیات پروژه بزرگ بازآفرینی شهری اردبیل در آینده نزدیک

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از سفر کاری ۵ وزیر به استان اردبیل تا پایان سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در جریان سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به اردبیل در جمع خبرنگاران با اعلام سفر کاری ۵ به استان اردبیل اظهار کرد: طبق هماهنگی‌هایی که طی توافق با استاندار صورت داده‌ایم، تا پایان امسال حضور این ۵ وزیر را در استان اردبیل شاهد خواهیم بود.

وی افزود: طبق این برنامه‌ریزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزیر ورزش و جوانان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان اردبیل سفر خواهند کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این سفرها صرفاً کاری و در جهت پیگیری مسایل استان اردبیل در سطح ملی و تخصیص اعتبار متمرکز موجود پیش خواهد رفت.

اعلام جزئیات پروژه بزرگ بازآفرینی شهری اردبیل در آینده نزدیک

نیکزاد در ادامه به اقدامات صورت گرفته در حوزه توسعه محلات ۱۳ گانه و بهبود وضعیت بافت‌های فرسوده اشاره کرد و گفت: آزادسازی کامل شهیدگاه اردبیل و تخصیص اعتبار برای عدالت‌آباد و ایران‌آباد را در ماه‌های گذشته داشتیم و امروز نیز برای ۳ پروژه در بازار تاریخی اردبیل مبلغی بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص داده شد.

وی بیان داشت: همچنین پس از بازدیدهای امروز شهرداری اردبیل مکلف به احداث ۳ پارک در محلات ۱۳ گانه و بازگشایی خیابان منتهی به امام‌زاده سیدصدرالدین(ع) شد و مقرر شد مرکز بازآفرینی شهری نیز ۶۵ میلیارد ریال به این مجموعه کمک نماید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در روزهای آینده نیز اخبار بسیار خوبی در رابطه با پروژه‌‌ی سنگین و عظیم برای بافت تاریخی و بافت فرسوده مرکز استان داریم که اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *