مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم31 فروردین 1403

مدیون مردمی هستیم که با وجود همه مشکلات پای صندوق‌های رای آمدند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما مدیون مردمی هستیم که با تمامی مشکلاتی که داشتند، آمدند و پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین شکرانه حضور در اردبیل اظهار کرد: مردم استان اردبیل با مشارکت خود پای صندوق‌های رای و انتخاب شایسته، استان اردبیل را سربلند کردند.

وی افزود: از آیت‌الله عاملی نماینده محترم ولی فقیه در استان اردبیل، مردم عزیز استان و نیز از مسئولان و فعالان ستادهای انتخاباتی تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: آنانی که در مناظره از ادب خارج شدند و علیه آیت‌الله رئیسی توهین کردند، در واقع به امام راحل، انقلاب و حوزه‌های علمیه توهین کردند که مردم فهیم ایران پاسخ قاطع خود به این توهین‌ها را پای صندوق‌های رای دادند.

نیکزاد بیان کرد: ما مدیون مردم شریفی هستیم که با تمامی مشکلات عدیده‌ای که داشتند، آمدند و پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی تصریح کرد: امروز اتحاد و همدلی نیروهای انقلاب اسلامی و نمایندگان مجلس در کشور و استان ستودنی است و تلاش می‌کنیم تا دغدغه‌های مردم مرتفع شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید مجاهدت و خردورزی کند، و پاسخ “خیر” آیت‌الله رئیسی به سؤالی درباره دیدار با رئیس جمهور آمریکا، نشان‌دهنده اقتدار، عزت، صداقت، ایمان، عدالت‌باوری و خردورزی رئیس جمهور منتخب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *