مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم10 فروردین 1403

نیکزاد: دشمنان ما، ترویست‌های شناسنامه‌دار با پرونده‌های سیاه هستند

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ما تروریست‌های شناسنامه‌داری هستند که ۱۷ هزار ترور را در پرونده سیاه خود دارند و حالا منادی آزادی شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی علی نیکزاد و به نقل از خبرگزاری فارس، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان پیش از ظهر امروز باشکوه خاصی در قزوین برگزار شد و مردم پس از آن جهت اقامه نماز جمعه، راهی مسجد النبی شدند.

در ادامه علی نیکزاد به عنوان سخنران یوم الله ۱۳ آبان در جمع مردم قزوین حاضر شد و اظهار کرد: «آبان» در تقویم جمهوری اسلامی، ماه مقاومت، استکبار ستیزی و حماسه است. چهارم آبان سالروز سخنرانی تاریخی و افشاگرانه امام خمینی(ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون، 13 آبان روز دانش آموز، سالروز تبعید امام (ره) به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی و سیلی خوردن آمریکای جنایتکار از ایران است.

وی افزود: دشمنان ما اگر عقل داشته باشند و اگر به این مناسبت ها توجه کنند عبرت زیادی از این مناسبت ها باید بگیرند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مشکل استکبار جهانی با جمهوری اسلامی در همین مناسبت هاست، امام(ره) ما حکومتی را تشکیل داد که نه سلطه گر است و نه سلطه پذیر، در سلطه گر و سلطه پذیر نبودن نظام ما ویژگی هایی نهفته است و استکبار نمی خواهد قبول کند که ما حکومت جدید و مقتدری را در جهان بنا نهاده ایم.

نیکزاد تصریح کرد: عزم مردم ایران اسلامی برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی و تسلیم نشدن در برابر استکبار جهانی، جدی است و آمریکایی ها بدانند که مردم ایران زمین تسلیم پذیر نیستند.

وی خطاب به دشمنان گفت: شما در کودتای 28 مرداد مردم را تحریک کردید، شاه فراری را به ایران باز گرداندید و به نوکر حلقه به گوشتان محمد رضا پهلوی خائن دستور دادید تا امام عزیز ما را در 13 آبان 1343 از ایران به ترکیه تبعید کند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اما مردم ایران به رهبری امام(ره) تصمیم گرفتند در مقابل شما بایستند و همین مردم به پشتیبانی امام عظیم الشان در 13 آبان 1358 شما را از ایران اخراج کردند. شما امام ما را تبعید کردید و مردم ایران هم تصمیم گرفتند به سلطه شما پایان دهند و شما را برای ابد و همیشه تاریخ از ایران اخراج کنند.

نیکزاد تاکید کرد: اشکال آمریکا و رژیم صهیونیستی در این است که همیشه اشتباه استراتژیک دارند و از مزدوران اجیر کرده و سرویس های اطلاعاتی که به آنها پول می دهند، تحلیل های آبکی دریافت می کنند و با همه هیمنه پوشالی که دارند فریب خورده و دچار اشتباه محاسباتی می شوند.

وی اظهار کرد: دشمن همواره فریب پیر مردان و پیر زنان مفلوک آلبانی نشین را خورده و با ساندویچ و جای خواب رایگان اطلاعات غلط یک مشت منافق را باور می کنند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی خطاب به دشمنان ادامه داد: شما فریب چند فرد فراری از کشور را می خورید که مجبور نیستند در اروپا به کار و گدایی بپردازند بلکه در رسانه های شان از شما حمایت می کنند و با فروش دروغ به شما روزگار می گذرانند.

نیکزاد گفت: جمهوری اسلامی به پشتیبانی مردم دژی مستحکم و محور مقاومت و قدرت در منطقه است، دشمنی شما با ما هم سر همین موضوع است، جمهوری اسلامی ایران لنگر ثبات و تمامیت در منطقه است و این خیال واهی است که شما جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنید و یا ضربه محکمی به آن بزنید.

وی افزود: در وقایع اخیر می بینیم کفار با همه تجهیزات در مقابل نظام اسلامی ایستاده اند، فتنه اخیر فتنه ساده ای نبوده و نیست، ما طوفان های زیادی را پشت سر گذاشته ایم و از این طوفان هم گذر می کنیم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما آنچه که امروز می بینیم یک موضوع غیر عادی است، دشمن با همه توان وارد میدان شده و حتی حاضر شده است بسیاری از نفوذی هایی که سال ها آنها را مخفی نگه داشته و در آب نمک خوابانده بود به میدان بیاورد تا تنور اغتشاشات را روشن نگه بدارد.

نیکزاد خاطر نشان کرد: دشمن بازیگران و خوانندگان خارجی که شاید ایران را دقیق نمی شناسند سازماندهی کردند تا در آتش اغتشاشات بدمند و همه ساواکی ها و سلطنت طلبان و امپراتوری رسانه ای خود را بر علیه مردم ما وارد صحنه کرده اند.

وی ادامه داد: مردم به رسانه ای که هزینه اش را آل سعود و خانواده های سلطنت طلب تامین می کنند اعتماد ندارند و کافی است دشمنان درجه یک یعنی امریکا و انگلیس را بشناسیم که رسوایی آنها در عالم مشخص است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ما تروریست های شناسنامه داری هستند که ۱۷ هزار ترور را در پرونده سیاه خود دارند و حالا منادی آزادی شده اند. سلطنت طلب هایی هستند که شعار آزادی می دهند، همانهایی که ثروت کشور را خارج کردند. دشمن ما تجزیه طلب هایی هستند که در این حوادث وارد کار شده اند تا کشور را تجزیه کنند. دشمن مردم ما داعشی هایی هستند که با غنیمت شمردن فرصت، قصد ایجاد رعب و وحشت در کشور را دارد.

نیکزاد ادامه داد: مردم ما ولایتمدار بوده و گوش به فرمان رهبری هستند و با بینشی که دارند مسیر را طی می کنند. ما منتظر فرمان رهبری هستیم و دوست داریم با سعه صدر مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: مشکلات زیادی از گذشته در کشور وجود دارد و سه قوه باید به مطالبات به حق مردم رسیدگی کرده و مشکلات اقتصادی به خصوص در حوزه مسکن و اشتغال و فرایندهای موجود را اصلاح کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *