مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم8 اردیبهشت 1403

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازآفرینی محلات ۱۳گانه و بازار اردبیل/ سفر یک‌روزه معاون وزیر راه و شهرسازی

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای نوسازی بازار و بازآفرینی بخشی از بافت فرسوده محلات ۱۳گانه اردبیل، بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته برای نوسازی بازار و بازآفرینی بخشی از بافت فرسوده محلات ۱۳گانه اردبیل، بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی افزود: طبق دعوتی که از مهدی عبوری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری به‌عمل آوردیم، با همراهی نمایندگان محترم برای بازدید از بازار قیصریه اردبیل و برخی از محلات ۱۳گانه فردا در اردبیل حاضر خواهیم شد.

نیکزاد بیان داشت: بر اساس بررسی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته برای بهسازی، نوسازی و بازآفرینی بخش‌های فرسوده بازار سنتی اردبیل ۱۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص خواهد یافت که اداره کل میراث متولی این پروژه خواهد بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدید مردادماه از محلات عدالت‌آباد و ایران‌آباد، در کمتر از ۱۵ روز چک تخصیص اعتبار ۴۵ میلیاردی مصوبه این سفر جهت احداث مجموعه‌ ورزشی و زیرسازی آسفالت صادر شد.

وی تصریح کرد: در بازدید فردا نیز برای بازآفرینی در محلات ۱۳گانه، سه پروژه ۲ میلیاردتومانی در نظر گرفته‌ایم که مصوب خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *