مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم7 اردیبهشت 1403

راه‌اندازی مجتمع آرتا فولاد ایران با سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون یورویی در اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع آرتا فولاد مبین اردبیل گفت: دغدغه اصلی ما رفع بیکاری و دغدغه‌ی اشتغال جوانان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع آرتا فولاد مبین اردبیل اظهار کرد: دغدغه اصلی ما رفع بیکاری و دغدغه‌ی اشتغال ۷۰ هزار جوان اردبیلی و ۲/۵ میلیون جوان ایرانی است که راه‌اندازی این مجتمع یکی از گام‌‌های جدی است.

وی افزود: مجتمع آرتا فولاد مبین اردبیل، واحد تولید آهن اسفنجی به ظرفیت ۱ میلیون تن در سال با ۱۳۰ میلیون یورویی وارد چرخه تولید فولاد کشور خواهد شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به حمد الهی، پیگیری‌های انجام شده، حمایت ویژه مسئولان ارشد استان و بالاخص انگیزه بالای سرمایه‌گذاران، امور اولیه پروژه به سرعت انجام شده و امروز در مرحله‌ی آغاز عملیات اجرایی قرار دارد.

نیکزاد تصریح کرد: این‌که شاهد توسعه‌ی عدالت‌محور در کشور نبوده‌ایم، واقعیت غیرقابل انکاری است.

وی گفت: با نگاه ویژه مدیران و مالکان مجموعه و پیگیری‌های صورت گرفته، مجتمع آرتا فولاد مبین در اردبیل راه‌اندازی خواهد شد و این میزان سرمایه‌گذاری، اقدامی غیورانه و جهادی است که در شرایط فعلی نزدیک به معجزه بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس اظهار کرد: مردم، حضرت آیت‌الله عاملی و مسئولان پروژه یقین بدانند از هیچ حمایت و تلاشی برای تامین زیرساخت‌ها و رفع موانع احداث این پروژه دریغ نخواهیم کرد.

نیکزاد بیان کرد: امروز برای استان اردبیل، روزی مبارک خواهد بود و باید از ۳ شرکت سرمایه‌گذار در این پروژه (شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سرمایه معادن و فلزات، شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو، شرکت بین‌المللی مهندسی ایران) نهایت تقدیر را به‌عمل آوریم، چرا که برای حضور در اردبیل غیرت کرده‌اند و از سرعت کاری خوبی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *