مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم14 اردیبهشت 1403

همه دوستداران نظام و انقلاب برای برگزاری انتخاباتی پرشور در اسفندماه باید نهایت تلاش خود را به عمل آورند. دشمنانی که امیدشان بر مشارکت پایین در انتخابات مجلس است باز هم با شکست مواجه خواهند شد. علی‌رغم همه گرفتاری‌ها و مشکلات، فشارهای اقتصادی و رفتارهای نسنجیده و آزاردهنده برخی‌ها، مردم همچنان برای خلق یک شگفتی دیگر مصمم خواهند شد.
برای مردم انتخاب اصلح، اصلی مهم و تأثیرگذار می‌باشد. مردمی بودن کاندیدا، عمل به وعده‌ها، امانت‌داری، راست‌گویی، خوشنامی و خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های مهم و قابل‌توجه در انتخاب کاندیداها برای رأی دادن هستند.
نیکزاد نامزدی است که مجموعه‌ای از ویژگی‌های مثبت و قابل‌توجه را در اختیار دارد. او در همه مسئولیت‌های خود فردی مردمی، خوشنام و امانت‌دار بوده‌است.
وی کارآیی و قدرت و توانش در اداره امور و ایجاد تحول در حوزه مسئولیت‌اش را به طرق مختلف نشان داده که مسکن مهر و صاحب‌خانه شدن تعداد زیادی از هموطنان در دوره وزارت‌اش دلیل روشن و واضح بر این ادعا می باشد.
خستگی‌ناپذیری همواره با علی نیکزاد همراه و هم‌قدم بوده‌است. می‌گویند کارکردن مستقیم با وی سخت و طاقت‌فرسا می‌باشد. از همه لحظات و دقایق‌اش برای حل مشکلات و انجام وظیفه استفاده می‌کند. نیکزاداز انرژی زیادی برخوردار بوده و در رسیدن به اهدافش مصمم و تزلزل‌ناپذیر است.
عمل‌گرا بودن یکی از خصوصیات افراد خستگی‌ناپذیر است و نیکزاد وقتی حرفی می‌زند و قولی می‌دهد با پیگیری‌های مستمرش نشان می‌دهد که حداکثر حرف‌ها باید در ایستگاه عمل و تحقق توقف نماید.
حضور در روستاهای حوزه انتخابیه و دیدارهای متعدد چهره‌به‌چهره با مردم در سایه صفت بارز خستگی‌ناپذیری امکان‌پذیر شده‌است. در چهارسال گذشته او حداقل به هر یک از روستاها دو بار سفر کرده و طی جلسات مختلف، تحقق مصوبه‌ها را پیگیری نموده است.
مردان کاربلد، اقدامات‌شان موجب تحرک دیگران و بالا رفتن ضریب تلاش آنها می شود. این امر در مورد رفتن نمایندگان و دیگر مسئولان به روستاها قابل مشاهده است.
در سال‌های قبل‌از ۱۳۹۸ نمایندگان در چهار سال عمر نمایندگی بیشتر در ایام منتهی به انتخابات به یاد روستاها می‌افتادند ولی در دوره یازدهم نیکزاد و عملکردش ذهنیت‌های قبلی را به‌هم ریخت و ضرورت برقراری ارتباط مستمر با روستاییان را در عمل تعریف کرد. دیگران نیز برای عقب نماندن از قافله‌ای که نیکزاد به راه انداخته بود در ایامی با این قافله همراهی کردند.
خستگی‌ناپذیری نیکزاد را کمتر در دیگر مسئولان می‌توان پیدا کرد. با دوندگی‌های شبانه‌روزی است که در بین مردم جایگاه خاصی به دست آورده است و بدون شک حاصل خدمات بی‌منت به حوزه انتخابیه‌اش را در اسفند ماه با حمایت قاطعانه مردم دریافت خواهد کرد.
هرکه دانه نفشاند به زمستان در خاک
ناامیدی بود از دخل به تابستانش

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *