مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم9 اردیبهشت 1403

ورزشکاران، پیشکسوتان، بزرگان و چهره‌های نامی ورزش اردبیل با علی نیکزاد دیدار کردند به سخنانش گوش دادند و در دیدار چهره‌به‌چهره، برخی از مشکلات و معضلات ورزش استان را با نماینده خود در میان گذاشتند.

وقتی مسئول و یا کاندیدایی از جنس ورزش و خاک خورده‌ی آن باشد جامعه ورزش برای قرار گرفتن در کنارش با رغبت در صحنه حاضر می‌شوند و برای موفقیتش تلاش می‌کنند.

همه آنهایی که در دفتر ارتباطات مردمی نیکزاد با او دیدار کردند از شناسنامه‌های ورزش و از ورزشکاران باسابقه و دارای کارنامه بودند.

چهره‌های بشاش و دوست‌داشتنی پیشکسوتان، عظمت و قدرت ورزش و تأثیر آن در زندگی سالم و بدون حاشیه را به تصویر می‌کشید. رفتار و برخورد و متانت این پیشکسوتان که نعمتی بزرگ برای ورزش استان محسوب می‌شوند الگویی برای جوانان و نوجوانان باید باشد.اگر مسئولی ورزشی باشد سخنانش می‌تواند مورد پذیرش جامعه ورزش قرار بگیرد و در این دیدار به راستی که همه حاضرین با جان‌ودل به حرف‌های نیکزاد گوش کردند و برای آینده ورزش استان با بودن نمایندگانی چون او امیدوار شدند.

آنهایی که از جنس ورزش و خاک خورده‌ی آن باشند همیشه صداقت، جوانمردی و مردانگی را پیشه می‌کنند. ورزشی‌ها هیچ‌وقت برای عناد و باندبازی و ضربه‌فنی کردن منتقدان فکر نمی کنند. اگر به یکی دست اخوت دادند تا به آخر می‌ایستند و هر روز با وزش باد جهت عوض نمی‌کنند.

ورزشکاران اصیل، پیشکسوتان گران‌قدر، جوانان محجوب، قهرمانان نام‌آور و افتخارآفرینان دیروز و امروز برای بودن در کنار نیکزاد اعلام آمادگی نمودند. فریاد آنها برای حمایت، نه ازجهت مصلحت‌اندیشی و نه از برای رسیدن به قدرت و نه برای زهر چشم گرفتن از رقبا بود بلکه از سر صدق و صفا برای پیشرفت و توسعه ورزش دست‌های نیکزاد را به گرمی فشردند و برای کمک در راه رسیدن به هدف، هم‌قسم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *