مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم8 اردیبهشت 1403

برخی‌ها ادامه حیات سیاسی خود را در آشفته کردن فضا و استفاده از موقعیت برای تخریب بزرگان و نفرات برجسته جامعه و مدیران کارآمد و لایق جستجو می‌کنند.

هر چه به یازدهم اسفندماه نزدیک می‌شویم تلاش برخی‌ها برای نوازش کردن چهره‌ای چون نیکزاد شتاب بیشتری می‌گیرد. ازآن‌جایی‌که خیلی‌ها در عرصه سیاست با قاعده بازی ناآشنا و غریبه هستند وقتی وارد صحنه می‌شوند برای چهره شدن از ریسمان تخریب و تهمت و دروغ و ناسزاگویی آویزان می شوند.

نیکزاد به‌عنوان فرزندی لایق برای اردبیل و با آن‌همه خدمات صادقانه به جامعه چرا باید توسط عده‌ای انگشت‌شمار تخریب شود و آماج حملات ناجوانمردانه و بی‌پایه قرار بگیرد؟

به دلایل مختلف حمله به نیکزاد و در تیررس قرار گرفتن وی توسط رقبا، امری طبیعی است. وقتی اخلاق انتخاباتی رنگ ببازد و در محضر برخی‌ها هدف، وسیله را توجیه نماید چه کسی جز علی نیکزاد باید به‌عنوان هدف تخریب قرار بگیرد.

کسی که کارنامه‌ای غیر دفاع در امور اجرایی دارد، فردی که حتی در کوی‌وبرزن خود ناشناخته است، نامزدی که قدرت یک ربع سخنرانی شیوا و بلیغ را ندارد، عزیزی که پیشینه‌ای غیرقابل دفاع داشته و ده‌ها حرف‌وحدیث در پیرامون زندگی و عملکردش مطرح است، آن‌که جز تأمین پول و هزینه کردن آن در راه‌های آن‌چنانی هنر دیگری ندارد، فردی که هوچی‌گری، دروغ‌گویی و لگدمال کردن شرف و انسانیت را برای مطرح شدن ضروری می‌داند، کسی که توان ادای کلمات و توضیح مسائل و پرداختن به امور روز را ندارد، فردی که از دوران کاندیدایی به وعده‌های دهان پرکن و غیرممکن روی می آورد و حتی کسانی که توان و قدرت مدیریت بر روند جاری زندگی شخصی خود را نداشته باشد معلوم است که باید به تخریب نیکزاد بپردازد، پول هزینه بکند، اکیپ‌های مختلف در فضای مجازی به‌کار گیرد تا ناروا بگوید و برای کاستن از سبد رأی یک خدمتگزار توانا و شناخته‌شده اقدام نماید.

گروه دیگری از حاضران در صف تخریبگران نیکزاد آنهایی هستند که در چند سال گذشته انتظارات‌شان برآورده نشده است. آنهایی که مدت‌ها در تعریف نیکزاد سخن می‌گفتند و اقدام می‌کردند تا امکان دستیابی به پست‌ها و صندلی‌ها و منافع شخصی فراهم نشد شبانه رنگ عوض کردند و با فراموش کردن گذشته به تخریب وی روی آوردند.

کسی که در جهت خدمت به جامعه و مردم و نظام با خدا معامله کرده باشد رفتارهای مغرضانه تعدادی انگشت‌شمار بر جایگاه وی در دل مردم نمی‌تواند خدشه‌ای وارد نماید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *