مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم8 اردیبهشت 1403

جایگاه علی نیکزاد در سطح منطقه و در بین مسئولین کشوری برای برخی‌ها غیرقابل‌تحمل است. حسادت آن‌چنان چشم‌ها را کم‌نور و گوش‌ها را ناشنوا می‌کند که در کمال تعجب به روشن می‌گویند شب تاریک.

علی نیکزاد به‌عنوان یک خدمتگزار دارای پیشینه و کارنامه‌ای است که قصیده سرایی‌های برخاسته از عقده‌ی حسادت و تنگ‌نظری یارای سست کردن پایه‌های مستحکم اعتماد مردم به وی را نداشته و نخواهد داشت.

نیکزاد خدماتش در جامعه ایران اسلامی روشن است و آشکار. به هر نقطه‌ای از ایران اسلامی مسافرت بکنی نام نیکزاد را با مسکن مهر می‌شناسند و قدردانش هستند. حالا چرا با تنگ‌نظری در اردبیل عده‌ای می‌خواهند بر واقعیت‌ها پشت بکنند سؤالی است که جواب آن را حسودان همیشه در رنج و درد باید بدهند.

هواداران و طرفداران برخی از کاندیداها با تخریب نیکزاد به‌دنبال چه هدفی هستند؟ مردم آن‌قدر آگاهند که اهمیتی به حرف‌های بی‌پایه و تحلیل‌های آنچنانی ندهند. معلوم است که برخی از تخریب‌ها از چه کانالی هدایت می‌شوند و چه هزینه‌هایی که در قبال نوشتن و انتشار آنها تحمل نمی‌کنند.

انتخابات سال ۹۸ و نتیجه آن برای بزرگوارانی که در آن ایام نیز در صف مخالفان حقایق و واقعیت‌ها قرار داشتند باید به‌عنوان تجربه‌ای گران‌بها مورد توجه قرار بگیرد. تخریبگران آن ایام، اینک با چهره‌ای جدید و در قالب تخریب‌گری دوآتشه می‌خواهند به حامیان مالی‌شان بندگی خود را به اثبات برسانند. تحلیل‌های آبکی را به قیمت‌های آن‌چنانی در معرض فروش قرار دهند و با لگد‌مال کردن انسانیت بر اندوخته مالی و جبران عقب‌ماندگی‌ها اقدام نمایند.

برای همه کسانی که می‌خواهند استان ما بخشی از عقب‌ماندگی‌های تاریخی را جبران نماید حمایت از افراد لایق و کاردان ضروری است. آنهایی که توانایی دفاع از عملکرد خود را نداشته باشند و کسانی که خود را در پشت لغات و اصطلاحات قائم بکنند و آنهایی که دل به تصاویری با کادر بسته و عناوین گمراه‌کننده بسته باشند، نمی‌توانند با این ترفندها بر رأی مردم تأثیر بگذارند. وقتی توانایی‌های فردی در کارهای اجرایی می‌تواند او را تا معاونت یک قوه همراهی نماید تحلیل‌ چندچهره شناخته‌شده تا چه حد می‌تواند در از بین بردن آثار خدمات ماندگار مؤثر باشد؟

فضا را باید برای انتخاباتی پرشور و دشمن‌شکن آماده کرد. ایجاد ناامیدی و تلاش برای ضربه زدن به اعتماد مردم، اقدام دشمن شاد کن است. همه‌چیز را نباید در پول و کارت‌های هدیه و قراردادهای آن‌چنانی خلاصه کرد. این منطقه به چهره‌های خدوم و آگاه و آشنا به اداره امور کشور و برخوردار از جایگاه ویژه در بین صاحب‌منصبان و مسئولین کشوری دارد. آنهایی که کارهای بزرگی تاکنون انجام نداده و مسئولیت‌های مهمی را عهده‌دار نبوده‌اند چگونه می توانند در سنگر مهم و سرنوشت‌سازی چون مجلس شورای اسلامی مثمر ثمر باشند.

حمایت از نیکزاد حمایت از منطقه و حمایت از سرمایه‌های انسانی و خدمتگزاران صادق و عاشقان خدمت بی‌منت است. برخورد منصفانه و نگاه خارج از منافع مادی مطمئناً بر شایستگی نیکزاد برای قرار گرفتن در مقام نمایندگی مردم، مهر تأیید خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *