مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم8 اردیبهشت 1403

نماینده مردم اردبیل، نیز، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در آزمون انتخابات سربلند شده و حجت خود را در حق منتخبان تمام کردند و اکنون نمایندگان و منتخبان، رسالتی جز خدمتگزاری به این ملت فهیم و بصیر ندارند.

 علی نیکزاد  در دیدار با دبیران، کارشناسان و فعالان جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل در مرکز این استان اظهار کرد: امنیت از دستاوردهای بی بدیل نظام اسلامی است و در کنار آن، سایر مولفه های مدنظر مقام معظم رهبری درباره انتخابات یعنی رقابت، مشارکت و سلامت، با حضور پرشور مردم تحقق یافت و مردم، وفاداری خود به آرمان‌ها را نشان دادند.

وی با اشاره به فعالیت احزاب، بخصوص جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در استان اردبیل گفت: وفاداری به آرمانها و اخلاق، مدنظر احزاب بوده است و از همه فعالان سیاسی و اجتماعی که در افزایش مشارکت انتخاباتی مردم و پرشور شدن صحنه‌های رقابت تلاش کردند، قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: از این پس با جدیت در خدمت مردم و حل مشکلات و معضلات عمران شهری و روستایی، ارتباطات، زیرساخت‌ها، مسکن، اشتغال، تسهیلات، فرهنگ و مساجد، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، تجارت، رونق گردشگری و نظایر آن خواهم بود.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دوازدهم با تاکید بر ضرورت انسجام مجمع نمایندگان استان اردبیل، اظهار کرد: من ادعای بزرگ بودن در مجمع نمایندگان استان را ندارم و چه در هیات رئیسه باشم یا نباشم، برای انسجام مجمع و استفاده حداکثری از ظرفیت آن جهت حل مشکلات استان تلاش خواهم کرد.

نیکزاد با بیان اینکه بعد از پایان انتخابات، به تک تک نمایندگان و منتخبان استان زنگ زده و خداقوت گفته ام و جویای حال آنها شده ام، اضافه کرد: این روزها درگیر حل مشکل سیب زمینی کاران استان هستم و طی تماس‌هایی که با وزیر جهاد کشاورزی داشته ام، وزیر می‌گوید فقط در اردبیل این مشکل را داریم؛ در هر حل مصمم به رفع مشکل هستیم.

نیکزاد با اشاره به بداخلاقی‌ها در فضای مجازی درباره احد بیوته منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین برای مجلس دوازدهم تصریح کرد: بی حرمتی به منتخب مردم حرکتی غیر اخلاقی است؛ همانطور که من مهندس، هستم، فلان منتخب دکتر است، فلان نماینده استاد دانشگاه است و فلان منتخب تخصص دیگری دارد، بیوته نیز یک هنرمند است و به عنوان هنرمند، وارد مجلس می‌شود و آفرینش هنری کار هر کسی نیست.

جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل ۶۵ جلسه ارزیابی برگزار کرد

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل هم در این دیدار با تبریک حماسه حضور مردم و توفیق منتخبان ملت در راهیابی به مجلس دوازدهم، گفت: جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در استان اردبیل در راستای ارزیابی و معرفی نامزدهای مدنظر خود به مردم و در نهایت برای پرشور شدن انتخابات اخیر، نزدیک به ۶۵ جلسه ارزیابی برگزار کرد و تلاشهای دبیران، کارشناسان و فعالان این جبهه شایسته قدردانی است.

حبیب کوهی افزود: علی نیکزاد در دوره قبل نیز به عنوان سر لیست جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل به مردم معرفی شده بود و خوشبختانه همکاری خوبی با ما داشت و دعوت‌ها را اجابت می‌کرد و به پیگیری مطالبات مردم از ناحیه ما پاسخ می‌داد.

وی ادامه داد: ادعای تأثیرگذاری مطلق حزبی در انتخابات را نداریم اما با قدرت می‌توان گفت که فعالیت این جبهه و حتی سایر احزاب در پرشور بودن انتخابات موثر بود و جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل ۲ پدیده از گرمی و اردبیل را در لیست خود معرفی کرده بود که هر دو از سوی مردم انتخاب شدند.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل اظهار کرد: انتظار ما از منتخبان مردم استان، پیگیری حقوق مردم استان است و مردم و احزاب، کار خود را انجام دادند و از این به بعد منتظر تحولات و تغییرات عینی در سفره و زندگانی خود هستند.

این فعال سیاسی ابراز امیدواری کرد با توجه به سوابق نیکزاد در دور قبلی مجلس در این دوره هم استان اردبیل در ترکیب هیات رییسه مجلس دوازدهم نماینده داشته باشد.

کوهی خطاب به منتخب مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم از نیروهای جوان و خوش فکر احزاب به عنوان مشاور و اتاق فکر خود استفاده کنید.

وی یادآور شد: جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل، بعد از ماه مبارک رمضان، فعالیت حزبی خود را برای انتخابات شورای شهر آغاز خواهد کرد تا ترکیبی قوی، منسجم و متخصص را به شهروندان معرفی کند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *